HTML

Szaba képei villamosokról, autókról, tájakról.

Érdekes képek a világból, amikbe sikerült belebotlanom. Főleg villamosok, érdekes épületek, amerikai autók.

Friss topikok

Sztárvendég: Erika mexikói bogarai

2009.03.05. 16:13 Szaba77

Utólagos engedelmével sztárvendéget köszöntök a blogon:

Erikát, aki jelenleg Mexikóban tölti napjait, és a legjobb képeit (főleg amin VW Bogár szerepel) vendégszerepeltetem itt. :)

Ez az eredeti blog, ez amúgy a linkek között is ott van, mi több, eddig ő az egyetlen link. :)

Bogár1

Bogár2

Bogár3 (feneke)

Bogár4

Bogár5

Bogár6 és ford terepjáró

Bogár7, egy taxi

3 komment

Címkék: volkswagen autó bogár mexikó vw erika

A bejegyzés trackback címe:

https://szabakepek.blog.hu/api/trackback/id/tr60983445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erika79 2009.03.06. 03:50:02

Azért én remélem, hogy nem ez a legjobb kép a blogomon:D:D:D

Szaba77 2009.03.06. 11:41:08

Én csak azokat linkelem ide be, amiken bogarak vagy régi amerikai autók vannak.

Szaba77 2009.03.09. 18:48:43

Jelentem kaptam egy nagyobb adag bogarat. Jön a folytatás nemsoká, de előbb lássunk néhány képet az újpesti UV-król!
süti beállítások módosítása