Március első napján fogtam a fényképezőgépemet, és elhatároztam, hogy dokumentálom az újpesten lévő Angyalföldi kocsiszínben álló UV villamosokat. Azaz csak fogtam volna, ha nem merül le. Tartalék akksi sehol. Sebbi baj, van B terv: telefon! :)
A képek minősége emiatt nem átütő, de a lényeg remélem látszik.
Na és hogy miért hívják Angyalföldikocsiszínnek az újpesti kocsiszínt? Íme!
Az Angyalföldi kocsiszínben Tátrák alusszák éjszakai álmukat. Mellettük számos régi UV is itt áll, míg sorsa jobbra nem fordul, és tulajdonosa elviszi innen. |
Szimpla középső ajtós UV3 a 3468-as, 1962 előtt gyártott. |
Ugyanaz oldalról |
A kerítésen át nehéz volt fényképezni, nem fért rá megfelelő szögben egy képre. |
Egy motor nélküli pótkocsi, az 5916-os. |
A folytatás a 3258-as, ami korábban a 49-es vonalon (is) járt. |
Ezt a reklámfelületet már nemigen fogják bérelni. |
A 3258-as UV1-es vége. |
A Középső szimpla ajtó |
A 3258-as eleje, és a 3822-es UV5 eleje |
Ennek már dupla középső ajtaja volt. |
A 3822-es a 47-esen is járt. |
A 6016-os pótkocsi. |
A 3350-es UV3-as. Járt a 13-as vonalán. |
Éles szögben a 3831-es. |
Szimpla ajtó más szögben |
UV futómű |
A 3831-es orra közelről |
A rossz fotó miatt az új tulajdonos nem olvasható. :( |
Rács mögött |
A 3350-es visszanézve |
A 3249-es orra |
Rács mögött 2. |
A 6038-as pót. |
Fa ülőalkalmatosságok belül |
Rácson át egy közeli a belsőről |
Pót hátulja |
Visszatekintve |
A 3811-es UV |
Bőrülések |
Kérdés: Mit lehetett állítani a tekerővel? Ablakot? |
Extraközeli |
A 3816-os orra |
A sor végére érve |
A kerítésen belülről |
Ütközők |
Remek kép ellenfényben |
Sorfal |
Ismét ellenfény |
Középen a 3830-as UV |
Tátrák |
A bejárat |